Fernisering Steffen Harder

Fredag 25. oktober 2024, kl. 16:30
Nygårdskirken, Brøndby Nord Vej 71, 2605 Brøndby

Udstilling med Steffen Harder

Nygårdskirken udstiller teknisk sublime værker af billedkunstner Steffen Harder, som nogle af jer også vil kende fra Multihuset. Steffen har værksted i Nordvest, hvor han arbejder med sin kunst.

Steffen siger om sine billeder:

Nogle ideer får jeg, fordi det jeg ser, undrer mig. Det kan være, når folk forbedrer deres ting, det kan være huse der får mærkelige tilbygninger eller måden folk klipper deres træer på. En gang så jeg en opstammet blodbøg.

Andre gange er det mere hvad der sker i tiden, Som det lille lodshus i Dragør. Jeg havde lige set et tv-program om Preppers (folk, der køber ind til hvis det hele skulle bryde sammen) og et program om tiny houses (folk, som bor på så lidt plads som muligt og med så få ting som muligt). Jeg tænkte, at det var en sjov kombination, så forskellige indstillinger til livet. Så jeg så for mig, at de to små udbygninger på siden af huset kunne indeholde dåsemad i den ene og pasta i den anden. Så er man klar til at vandet stiger.

Du vil måske også kunne lide...

Feed