Julehjælp

Julehjælpen er en håndsrækning til at få julens mange udgifter, dvs. uddelingen er primært mad, slik, julegaver og lignende.

Julehjælpen kan ansøges af alle, som enten har adresse i Nygårds Sogn eller som har løs sognebånd.

Alle der måtte have behov for julehjælp er meget velkomne til at ansøge, men den uddeles først og fremmest til økonomisk vanskeligt stillede enlige forsørgere og pensionister.

Ansøgningsskemaerne afhentes, udfyldes og afleveres i Nygårdskirkens Sognehus. Når du afleverer ansøgningen skal du vedlægge en kopi af din årsopgørelse. OBS: Det er ikke muligt at sende ansøgningen digitalt.

Ansøgningsfristen ligger senest i begyndelsen af december, men den endelige dato offentliggøres på Nygårdskirkens hjemmeside og facebookside.